Veelgestelde vragen
Algemene vragen
Hier onder ziet alle veelgestelde algemene vragen van dit moment, mocht het antwoord er niet tussen staan neem dan contact op in onze Live chat rechts onder in het scherm.
Wat is de levertijd?
Voorraadartikelen die vóór 15:00 uur besteld zijn, worden de zelfde werkdag verstuurd en met PostNL vaak de volgende dag geleverd.
Wat zijn de verzendkosten?
Alle producten worden GRATIS naar u toegestuurd.
Hoe laat worden de goederen geleverd?
U krijgt per mail een track & trace code toegestuurd waarin wordt aangegeven hoe laat uw bestelling wordt geleverd. Indien u deze code niet gekregen heeft, kunt u contact met ons opnemen.
Kunnen goederen ook worden afgehaald?
Bij ons Magazijn in Emmer-Compascuum kan op afspraak producten afgehaald worden, wilt u een afspraak maken neem dan contact met ons op in de Live chat.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat ik deze geplaatst heb?
Als de order nog in behandeling is bij ons kunnen wij de order wijzigen, als de order ingepakt is kunnen wij helaas niks meer wijzigen. Indien u een wijziging wilt doorgeven adviseren wij u zo snel mogelijk contact op te nemen in de Live chat.
Kan ik bij op rekening kopen?
Deze mogelijkheid geldt alleen voor bedrijven en verengingen met een geldig KvK-nummer. Mogelijk kan er door ons een creditcheck gedaan worden voordat de producten geleverd worden. Onze betalingstermijn is binnen 30 dagen netto.
Ontvang ik de factuur per e-mail of post?
Standaard ontvangt u de factuur per mail. Als u de factuur per post wilt ontvangen dan kunt u dat per mail of in de Live chat aan ons doorgeven.
Wat moet ik doen als mijn bestelling transportschade heeft opgelopen?
Uiteraard streven wij ernaar om de bestelde goederen in perfecte staat bij u te laten bezorgen. Toch kan het helaas weleens voorkomen dat er iets misgaat tijdens het transport. Heeft uw bestelling transportschade opgelopen, dan verzoeken wij u per mail of in de Live chat contact met ons op te nemen. Uiteraard zoeken wij dan zo snel mogelijk naar een passende oplossing.
Ik heb een kapot artikel ontvangen, wat moet ik in dat geval doen?
Het is uiteraard zeer vervelend als u een kapot artikel heeft ontvangen. In het geval van een kapot artikel kunt u het beste per mail of in de Live chat contact met ons opnemen. Wij zoeken zo snel mogelijk naar een goede oplossing en zorgen dat het artikel zo snel mogelijk nageleverd wordt.
Wat moet ik doen als ik verkeerde goederen geleverd heb gekregen?
Wij doen er alles aan om de juiste bestelling bij u te bezorgen, maar ook wij kunnen weleens een foutje maken. Heeft u niet de juiste goederen ontvangen dan kunt u per mail of inde Live chat aan ons doorgeven. Dan zorgen wij dat u zo snel mogelijk voorzien wordt van de juiste goederen.